Присоединяйтесь к нам —

(0522) 35-60-40

В Україні стартує H-ROAD: інформаційна кампанія для підвищення безпеки дорожнього руху

3 Августа 2017

Відповідальність на дорогах – передусім

В Україні стартує інформаційна кампанія для підвищення безпеки дорожнього руху
2 серпня 2017 року в Києві оголосили про старт Національної інформаційної кампанії H-Road, спрямованої на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР. Ініціатор проекту компанія «Хюндай Мотор Україна» презентувала деталі кампанії, а Патрульна поліція України надала актуальну інформацію про ситуацію на дорогах країни та шляхи її покращення.

H-road

У рамках 5-місячної кампанії буде реалізований комплекс заходів в медіа. Для розповсюдження через різні медіаканали вже розроблені інформаційні матеріали в сучасному і зрозумілому форматі – інфографіка, відео, статті для друкованих ЗМІ та онлайн-видань, плакати; заплановані онлайн-опитування та активності в соціальних мережах.
Безпека дорожнього руху – надзвичайно актуальна тема для України. Рівень смертності та травматизму внаслідок ДТП в нашій країні – найвищий серед країн Європи. Актуальність проблеми визнано на державному рівні. Для її розв’язання затверджено Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року. Одним із важливих напрямків реалізації Стратегії визначено проведення соціальних кампаній для інформування населення і підвищення культури поведінки на дорогах.

Олексій Білошицький, Перший заступник начальника Патрульної поліції України підкреслив: «Найчастіше причинами ДТП з потерпілими у 2017 році були порушення правил маневрування, недодержання дистанції та перевищення швидкості. Ми розраховуємо, що Дорожній патрульній поліції вдасться вплинути на поведінку громадян і покращити ситуацію. Однак головною умовою безпеки на наших дорогах залишається особиста відповідальність кожного  за дотримання ПДР й усвідомлення, що це життєво необхідно».

Національна інформаційна кампанія H-Road, ініційована компанією «Хюндай Мотор Україна», стане важливим елементом програми дій для покращення ситуації на українських дорогах. Проект, партнером якого став Національний комітет спорту інвалідів України, триватиме з серпня по грудень 2017 року і охоплюватиме всіх учасників дорожнього руху. Патрульна поліція України підтримала ідею кампанії та, в якості експерта, залучиться до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.

«Ми розділяємо прагнення активістів і державних органів змінити ситуацію на дорогах. Інформування громадян – чи не найголовніший крок на шляху до безпеки руху. Перший етап H-Road, проведений у 2016 році для водіїв, засвідчив, що ініціатива ефективна. Цього року ми розширюємо аудиторію і ставимо за мету привернути увагу всіх учасників дорожнього руху», – повідомив генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський. 

Засвідчити власну позицію щодо дотримання ПДР зможе кожен українець. Для цього були розроблені міні-стікери для транспортних засобів, брелоки, браслети та блокноти із символікою соціальної кампанії, які можна буде придбати в дилерських салонах Хюндай.
H-Road виконуватиме не лише важливу соціальну місію, а й благодійну. До виготовлення аксесуарів кампанії залучать людей з інвалідністю, що дозволить забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів H-Road, передадуть для підготовки спортсменів національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.

«Дуже потрібний проект, адже ДТП, на жаль, часто є причиною інвалідизації. Вдячні організаторам, партнерам і учасникам H-Road за підтримку національної паралімпійської збірної команди України з зимових видів спорту на їх шляху до участі у Паралімпіаді-2018», – сказала Оксана Скугарева, віце-президент Національного комітету спорту інвалідів України.

Довідка
Статистика аварійності в Україні
• За перше півріччя 2017 року було зареєстровано понад 76000 дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП),  в яких 1377 осіб загинуло та 15000 травмовано.
• Частіше всього ДТП трапляються із наступних причин:
o порушення правил маневрування - 38,77%;
o недодержання дистанції - 24,38%;
o перевищення безпечної швидкості – 12,83%;
o порушення правил проїзду перехресть - 6,48%;
o керування транспортним засобом у нетверезому стані – 3%;
o недотримання пішоходами ПДР – 0,1%;
o порушення правил проїзду пішохідних переходів – 0,06%;
o порушення правил обгону – 0,03%.
• За перше півріччя 2017 року патрульними поліцейськими було опрацьовано 1 502 946 дзвінків на «лінію 102». Також, було розкрито по «гарячим слідам» 14 035 злочинів кримінального характеру з яких:  754 − грабежі; 108 – розбої; 122 − факти незаконного заволодіння автотранспортом; 618 – злочинів, пов’язаних із незаконним поводженням зі зброєю та вибухівкою; 4 299 – наркозлочини;  3 510 − крадіжки.

Патрульна поліція України
Підрозділ Національної поліції України, що здійснює цілодобове патрулювання вулиць, а також першим реагує на виклики 102, з метою забезпечення публічного порядку і безпеки, захисту прав громадян, а також безпеки дорожнього руху.

Національна інформаційна кампанія H-Road
Національна інформаційна кампанія, спрямована на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР.
• Мета проекту – зробити українські міста та дороги кращим та більш безпечним місцем. Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна» та триватиме  з серпня по грудень 2017 року. Партнер соціального проекту – Національний комітет спорту інвалідів України. Патрульна поліція України підтримує ідею проекту та, в якості експерта, залучається до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.
• Інформаційна кампанія  передбачає комплекс заходів та активностей, націлених на донесення всім учасникам дорожнього руху - автомобілістам, мотоциклістам, велосипедистам, гіробордистам, пішоходам - важливої інформації щодо правил дорожнього руху в форматі інфографіки, відео, статей, плакатів. Небайдужі українці матимуть можливість долучитися до опитувань та продемонструвати власну відповідальну позицію щодо дотримання правил дорожнього руху за допомогою стикерів та аксесуарів із символікою H-Road.
• Окрім соціальної місії, кампанія H-Road має благодійну складову: до виготовлення тематичних аксесуарів будуть залучені люди з інвалідністю, що дозволить забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів із символікою H-Road будуть спрямовані на підготовку національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.

Під час першого етапу проекту H-Road у 2016 році кошти від продажу тематичних стікерів та аксесуарів були перераховані на оплату навчання дітей-сиріт актуальним професійним навичкам. Результативність кампанії сприяла розширенню географії: влітку 2017 року проект стартував і в Сербії.



© Богдан-Авто Холдинг 2012-2015. Богдан-Авто Холдинг